A következő lépés a felhúzó
szerkezet összeszerelése, valamint a mutató igazító kerék és a
váltókerék beszerelése (3. és 4. kép). Vissza kel tenni a
billegő csapágy fedőkövét is, erre egy csepp olajat kell tenni (4.
kép). A körmöskerékre és a felhúzótengely négyszögére és
csapjára is 1-1 csepp olajat kell tenni. Ezen kívül tanácsos minden
súrlódó pontot óvatosan kenni.
Megjegyzés: az
összeszerelés könnyebb, ha előbb a motorrugót és a motorrugó hidat
szereljük fel (5. és 6. kép), mert kisebb gyakorlat esetén a
bemutatott megoldásnál a körmöskerék és a hornyoskerék egyszerűen
átesik a csapágylemezen.
A motorrugó tekercsére
egy-két csepp olajt kell rakni, majd vissza kell pattintani a
fedelét (5. kép). A rugómag csapját a rugóháznál és a
csapágylemezeknél is kenni kell, majd a motorrugót behelyezve
felcsavarozhatjuk a motorrugó hidat. Beszereljük a kilincskereket, a
kilincset és a felhúzó kereket is (6. kép).
Figyelem!
A felhúzó kerék csavarja balmenetes és alatta egy acélgyűrű
található! Ezután a szerkezetet tesztelni kell, felhúzás állásban
1-2 kattanásnyit húzni kell rajta. A futóműnek élénken pörögni, majd
a a kilincsrúgó megfeszülése miatt picit visszaforogni kell. A futás
itt tökéletes.
A horgony emelősíkjaira 1-2
nagyon pici olajcseppet kell tenni (7. kép). Én ezt
beszerelés előtt szoktam, de a kenés a beszerelés után a
csapágylemez nyílásain át is megtehető. A horgony csapjait nem
szabad kenni (8. kép).
Ismét húzni kell a
szerkezeten, de most 4-5 kattanásnyit, majd a horgonyt csipesszel
vezetve ellenőrizni kell a gátkerék és a horgony működését.
|